SPREADING BIG LOVE BY DESIGN.

BIG LOVE לכולם.

האומנית עטורת הפרסים, מורג מאיירסקו, היא אדם שופע חיוביות. כמה דקות איתה ועם הכלב הצמוד שלה אלביס, או התרשמות מאחת היצירות המעוררות שלה, מספיקות בשביל להבין את פילוסופיית שמחת החיים שלה המורגשת היטב בעבודתה.

מסע העיצוב של MINI עם מורג החל בפסטיבל העיצוב של לונדון לשנת 2023 הודות לשיתוף פעולה הדוק. הפסטיבל ממצב את לונדון כבירת העיצוב של העולם, ו‑MINI השתתפה בו לראשונה כחברת רכב, אך גם כחלק מהפרויקט של מורג מאיירסקו שמטרתו "לחגוג עתיד אורבני וקוסמי מעורר השראה."

אחרי הפרויקט הראשון הזה היה ברור ש‑MINI ומורג משדרים על אותו גל. שניהם נהנים מתהליך יצירה שבו רעיונות קטנים הופכים למשהו גדול הרבה יותר עם השפעה עצומה.

BIG LOVE לכולם.

נעים לפגוש אותך שוב.

המיצב האנרגטי של מורג "נעים לפגוש אותך שוב" שילב בין צורות גאומטריות מרשימות, וייב חיובי וצבעים חיים בשילוב הניצוץ של MINI עם ה MINI Countryman החדשה וה MINI Cooper החשמלית שלנו. המטרה? ליצור מסע חושי אל תוך עתיד חשמלי שבו המכוניות, הטבע והאנשים פועלים בסביבה הרמונית. נשמע דומה מאוד למשהו שעליו עובדים גם ב MINI, לא?

אבל מי זו מורג מאיירסקו אתם שואלים?

היא יותר מסתם מעצבת, אומנית ויוצרת ‑ היא גורמת לאנשים לחייך. מישהי שמפיצה חיוביות, משדרת רעננות ונותנת לכל אחד ואחת מקום. זו הסיבה ששיתוף הפעולה שלה עם MINI הוא מושלם; הוא עוסק לא רק בעיצוב עצמו אלא גם בהנאה שבתהליך העיצוב.


אבל מי זו מורג מאיירסקו אתם שואלים?
המסע היצירתי של מורג מתחיל בלונדון היא מכירה כל פינה בעיר וגאה בסביבה המגוונת שגדלה בה. השורשים המשפחתיים שלה כוללים אמא סקוטית, סבתא צרפתית וסבתא רבתא גרמנית; לכל אלה מתלווים רוחם הבוהמיינית של אביה ודודה המוזיקאים והכישרון האומנותי של אימה שהייתה אומנית טקסטיל. והדובדבן שבקצפת הוא סבא רבא שלה שהיה ליצן! עם היסטוריה עשירה כזאת, אין זה פלא שמורג בחרה בחיי היצירה. את הכשרתה הרשמית היא קיבלה בסנט מרטינס ובמכללה המלכותית לאומנות, ולצד זה היא הושפעה גם מזרם הפופ ארט. התוצאה? סגנון עיצובי ייחודי הטעון באנרגיה מתפרצת.
The Bliss of Belonging.

להרגיש שייכים.

הקו הפילוסופי המנחה את עבודתה הוא הרצון לעורר שמחה ותחושת שייכות. "כיוון שהייתה לי משפחה לא רגילה, לקח לי הרבה זמן למצוא את עצמי בעולם. היום אני מתרכזת בעיקר במציאת דרך לפתח תחושת שייכות בקהילות חדשות וליצור סביבה שמחה. אלה דברים שמאוד חשובים לי." כל חוויה שיוצרת מורג מעוצבת כדי ליצור תחושה מזמינה, כמו מסיבה שפתוחה לכולם, לא משנה מאיפה הם באו.

פילוסופיה זו, המבוססת על יצירת שמחה ושייכות, מזכירה את המתכון הסודי שמאחורי ה BIG LOVE של MINI. היא עוסקת בהפצת וייב נעים, יצירת תחושת קהילתיות והפיכת העולם למקום טוב יותר באמצעות שיתופי פעולה התומכים בקיימות ובמגוון. "אם אתה בוחר בשבט מסוים ואתה מרגיש שאתה שייך אליו, אז זה נפלא. הנהגים בקהילה של MINI אוהבים את המכוניות שלהם ואם הם רואים מישהו אחר שנוסע ב MINI, הם אומרים שלום. כך היה בעבר, ול MINI יש עדיין את האנרגיה הזו. זו חוזקתו האמיתית של המותג, כולם מרגישים שהם חלק ממשהו. אני לגמרי שם וחושבת שזה נפלא." בין אם אתם חלק מהקהילה של MINI או מעריצים את העבודות של מורג אתם בטח מזדהים עם התחושה הזו של אחדות שמפיצה את רעיון ה BIG LOVE.

ונחשו מה? הקשר של מורג ו MINI החל במסע אישי שדי מהר הפך לסיפור אהבה. "תמיד אהבתי את MINI; יש בה משהו כל כך מגניב. המכונית הראשונה שלי הייתה מיני קלאסית והיא הייתה פשוט נפלאה." אין ספק שהמיני הקלאסית, עם הקסם המיוחד שלה, הוסיפה מעט אנרגיה לחיוביות המידבקת של מורג.

היום, MINI ומורג חולקות לא רק את הרצון ליצור תחושת קהילתיות אלא גם את השאיפה לעתיד בר קיימא. היצירה המחשמלת שלה בפסטיבל העיצוב של לונדון גורמת לנו לדמיין מחדש איך הערים שלנו יכולות להיראות אם נשאף ליצור סביבה חיובית וירוקה יותר: "זו סביבה אורבנית שבה הצמחים והבניינים שווים, משהו שמגיע מתוך הלב, הנרטיב של MINI ושלי." ואכן, קיימות היא משהו שגם MINI מתמקדת בו במסגרת המעבר לחשמול, כשהיא פועלת ליצירת תרבות בעלת מודעות אקולוגית עם BIG LOVE ובהיקף גדול יותר.

להיות במקום טוב.

MINI רצתה להביא קצת מהקסם של מורג למשרדים הראשיים של MINI במינכן. מי לא היה שמח לקצת וייבים טובים בדרך לעתיד המחשמל של MINI?
"לסביבה יפה ומושקעת יש כוח רב והיא יכולה ליצור אווירה חיובית ולעודד שינוי בגישה של האנשים".

אחרי הכל, "לסביבה יפה ומושקעת יש כוח רב והיא יכולה ליצור אווירה חיובית ולעודד שינוי בגישה של האנשים".

זהו תחום נוסף שעליו MINI ומורג מסכימים, אז היא עיצבה את חלל העבודה ברוח יצירת האומנות שהוצגה בשבוע העיצוב בלונדון. ובעוד שהעיצוב החדש של MINI מעביר בצורה מקורית מסר חשוב של קיימות, הוא גם גורם לכולם להרגיש שהם נמצאים במקום טוב, פיזית ומנטלית. כדבריה של מורג: "להכניס צבע ולהרים את האנשים במקום העבודה שלהם. זה כל כך פשוט, צריך לגרום לאנשים להרגיש שהם מוערכים ושמישהו דאג וטיפל בסביבת העבודה שלהם."

וזה היופי שמאחורי דרכה הייחודית של מורג בהפצת ה BIG LOVE, יש מאחורי היצירה שלה מסר חשוב ומשמעותי, אולם היא גם טוענת כל אחד ואחת באנרגיה, בפרץ של שמחה וחיוביות שאי אפשר להתעלם מהן. זה כיף, זה מידבק ואין טעם להתנגד לזה, רק להצטרף וליהנות מהחוויה. כל מי שעובד ב MINI זוכה לחוות את
התחושה המרימה הזו בכל יום והתקווה היא שהיא תבוא לידי ביטוי גם בעבודה.

כפי שאומרת מורג: "כשאני עובדת על פרויקט ויוצרת משהו נפלא, הוא מהדהד בעבודה. זו יצירה שמחה יותר כי כולם גאים שהם חלק ממנה." די ברור שהיא אוהבת דברים שמחים, בדיוק כמו MINI. וזו לא רק התוצאה המסע חשוב לא פחות. בין אם מדובר בעיצוב ה MINI העתידית או בסביבה אורבנית שוקקת המטרה היא זהה: ליצור משהו שגורם לאנשים לחייך.

"לסביבה יפה ומושקעת יש כוח רב והיא יכולה ליצור אווירה חיובית ולעודד שינוי בגישה של האנשים".
>
>
>